Skoči na glavno vsebino

Recup Auto

Galerija

240 namesto 96 avtomobilov na isti površini

Da bi lahko na obstoječi površini skladiščilo še več vozil, je francosko podjetje za razgradnjo avtomobilov Récup Auto razširilo svoje skladiščne zmogljivosti s 30 enojnimi konzolnimi regali podjetja OHRA. Več kot pet metrov visoki regali omogočajo varno skladiščenje štirih avtomobilov enega nad drugim. Poleg tega je do vsakega posameznega vozila mogoče dostopati brez prestavljanja drugih vozil – tako je tveganja za škodo manjše, stopnja varnosti zaposlenih pa večja.

Potrebnega je bilo več prostora
Podjetje Récup Auto v svojem obratu v Caudanu v Bretanji na površini 3,5 hektarja skladišči približno 1500 vozil, namenjenih za trajnostno recikliranje in pridobivanje nadomestnih delov. V preteklosti so avtomobile skladiščili na tleh – tako pa niso zavzemali samo veliko prostora, ampak jih je bilo treba tudi vedno znova premikati. To je bilo zelo zamudno, zaradi težavnega rokovanja pa je pogosto prihajalo tudi do poškodb vozil oz. pridobljenih nadomestnih delov. Podjetje Récup Auto se je zato odločilo, da 840 kvadratnih metrov veliko površino opremi s konzolnimi regali podjetja OHRA.

Za izrabljena vozila s težo do 2,2 tone 
Podjetje OHRA, vodilni evropski proizvajalec konzolnih regalov, je v podjetju Récup Auto namestilo skupaj 30 dvostranskih regalov. Stojala regalov so visoka 5,61 metra, najvišja od štirih skladiščnih ravni pa je na višini 5 metrov. Regali, ki so izdelani iz vroče valjanih polnostenskih jeklenih profilov, imajo visoko nosilnost, so robustni in vzdržljivi: vsaka od 1.800 milimetrov dolgih regalnih konzol ima nosilnost do 1.100 kilogramov. 30 regalov je razporejenih v pet vrst. Ob vznožju regalov, ki stojijo v isti vrsti, so nameščena vodila, ki regale ščitijo pred poškodbami zaradi trkov in omogočajo lažje manevriranje viličarja.

Več kot podvojena skladiščna zmogljivost
Z novim regalnim sistemom lahko podjetje Récup Auto zdaj na isti površini namesto 96 skladišči 240 vozil. Poleg tega je potrebno manj rokovanja oz. manevriranja, saj je omogočen neposreden dostop do vsakega vozila v regalu. Zaradi tega dovajanje v postopek recikliranja ni samo gospodarnejše, ampak nastaja tudi manj škode, kakovost pridobljenih nadomestnih delov pa je višja.